Pearl Valley

1 november 2019 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

Vannacht slecht geslapen, al vroeg wakker, 4:45. Nu lag ik er vroeg in maar dit is niet fijn. Poosje liggen lezen toen maar gedoucht en om 7 uur aant ontbijt.

goed ontbijt in een klein zaaltje wat met onze grote groep al snel vol zit. Overige gasten scheokken lam bij binnenkomst🤣. Al om 8:30 vertrek. Ondeweg nog even snelle stop bij Nelson Mandela.

B4C15EC2-A8B2-4D4B-A708-336656E9EEA2 48DE7F64-105D-4025-8020-F21852C39C9F

Aankomst Pearl Valley fantastisch. Wat een ontvangst , daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Omdat het zo vroeg was geen tijd om in te slaan, wat Thijs wel altijd graag op zijn gemak doet. Zelfs bijna geen tijd voor koffie maar datnhebben we dan weer niet over geslagen.

tassen werden in de tussentijd bij de buggy’s gezet, ik zou hier wel aan kunnen wennen.

Buggy met naam en tee time, koelbox met water. Buggy uitgerust met GPS, knipperlicht en een claxon die wij natuurlijk meteen even moesten testen tot grote hilariteit.

E5FC4FEC-7FC3-47BD-8B96-FDFC92218010  TIP kijk even filmpje over onze Buggy

Kregen nog instructies mee over waar de toileten waren JAwel hiepedepiep 2 toiletten oncourse.

Op de eerste tee meteen al schrik door een waarschuwingsbord met Beware of Snake en de starter gaf nog als tip mee om dan vooral security te informeren. Gelukkig kwamen we pas op hole 18 onze eerste snake tegen van minstens 3 meter lang.....

Wat een mooie baan maar helaas ook met veel huizen er omheen gebouwd. Mooie huizen dat dan weer wel.

32B92C94-6CFB-4547-ACB0-427EE3138F26

Op hole 2 nog even een Birdie gemaakt, helaas is het bij 1 birdie gebleven. Wel lekker gespeeld in een dames flight, ook veel lol gehad samen en dat maakt de zeer wisselde score dan weer goed.

je zou denken dat als je vroeg start dat je dan ook weer op tijd terug bent maar helaas pas om 17:30 terwijl ik bedacht had nog even een boodschap te doen in de stad.

voor Wesley, onze chauffeur geregeld dat hij zijn aanhanger met onze golftassen hier op de parkeerplaats kan laten staan. Dat maakt het voor hem een stuk makkelijker.

51A47EF5-01B7-45EB-B08E-E37AE4C58A73 Hopelijk staat hij veilig genoeg en staat hij er morgen nog.

Kreeg nog een berichtje van Chad dat de renovatie bij Botlierskop, die allang klaar had moeten zijn, niet klaar is als wij er zijn.

70EE8B99-3102-4A7C-92AF-898D160C2C70dat gaat loten worden wie er in de luxe tenten wil verblijven

Vanavond gezellig eten met Gon en Flip. BijnBotlierskopmzullen we regelmatig samen ‘moeten’ eten wat geen probleem is maar afentoe even rustnis ook erg fijn.

1. Bernard:
    1 november 2019
    was die "snake" echt 3 meter? of was het gewoon een tuinslang?
    mooie foto's, mooie baan!
  2. Janna:
    1 november 2019
    Nee serieus een echte slang in t water achter een eend aan